zondag 5 januari 2014

Een loopje in het bos

Vanmiddag maakten wij een wandelingetje in het bos. Het leek heerlijk weer en dat was het ook. De zon scheen warm maar de lucht was koud. 
Veel foto´s met lichte zon-vlekken maar gelukkig ook wat gelukte foto's van de kinderen. 
De deken van Sophie komt ernstig aandacht tekort. Ik weet niet of ik die af krijg voordat de winter zich echt gaat laten voelen. Gelukkig hebben we genoeg dekentjes voor als het 's nachts wat kouder is.
En alsof ik niet genoeg dingen heb te doen, doe ik mee met de Crochet Along, het linkje staat in de kolom rechts. Het gaat een mooie strependeken worden. Ik ben nu met poging 2 bezig want ik had het aantal steken niet goed geteld. Tegelijk tv kijken en tellen is niet mijn ding. Wordt vervolgd......

2 opmerkingen:

  1. Ziet er uit als een heerlijke wandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne wandeling! Het is de laaste dagen echt weer om naar buiten te gaan. Succes met haken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees alle reacties met veel plezier. Bedankt dat je een berichtje achter laat!