zondag 26 januari 2014

Een nieuw jaar...nieuw haar en een winterse wandeling

Vandaag lag er sneeuw, maar niet bij ons in de buurt. Dus reden we er naar toe en kwamen uit in Drenthe. Daar wandelden we door een witte wereld. Met een kort koppie want vorige week hakte ik de knoop door en belde de kapper. Dat had ik jaren eerder moeten doen!

De kinderen vonden het heerlijk. Afgelopen winter waren we op de Canarische Eilanden en zagen we alleen sneeuw op de Teide, maar dan van een hele afstand. We waren dus wel toe aan sneeuw. Het liefst hadden ze een sneeuwpop gemaakt, dat kon jammer genoeg niet. Zonder sneeuwpop vermaakten ze zich ook prima. Noa tekende met een stok kruizen en pijlen in de sneeuw en leidde ons zo terug naar de auto.








7 opmerkingen:

  1. Wat is het dan toch mooi buiten, als alles bedekt is met zo'n laagje sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je haar heb ik al bewonderd ;) Wat een prachtige foto's!! Heerlijk hoor, sneeuw! Hier nog niet, maar hopelijk komt het nog! enne..binnenkort foto van je deken??
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie al sneeuw hebben gezien! Hier in het zuiden nog geen vlokje! :Leuke foto's! Kan ik je trouwens ook volgen via Google, ik mis die knop op jouw pagina? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEERLIJK!!! Hier nog geen sneeuw gezien, helaas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat je de google-volgknop erbij hebt gezet! Maar als ik er nu op klik krijg ik de mededeling: webpagina kan niet worden gevonden? Wat vreemd. Ik probeer het later nog eens! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees alle reacties met veel plezier. Bedankt dat je een berichtje achter laat!