donderdag 25 september 2014

Toch weer een doosje....

Voor mijn schoonzusje maakte ik een doosje. Ik vulde het met een cadeaubon van een leuk winkeltje waar ze graag een schoudertas wil kopen.
Eigenlijk is het best een leuk werkje, al kost het veel tijd door het vele naaien met de hand. Ik maakte deze keer het deksel iets breder dan de 1e versie waardoor het netjes sluit. Ik dacht niet goed na en maakte het deksel aan alle kanten iets groter. Nu steekt het dus wat uit aan de voorkant. Puntje van verbetering voor volgende keer :)


3 opmerkingen:

  1. Van mij mag je nog veel meer doosjes maken, Carolien. Ik vind ze allemaal even mooi. En wat zal je schoonzus er ook blij mee zijn. En nog wel met een mooi cadeau er in op de koop toe. Het is misschien veel werk maar dat kun je er ook aan af zien. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat zal je schoonzusje er blij mee zijn! Mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg!!! Lijkt mij wel heel lastig! Maar zo met de hand vind ik wel leuk. Al zo lang niets met de naaimachine gedaan! Hier volgende week ook al weer herfstvakantie! Het vervelende is dat wij steeds ouder worden haha! Leuk iets van je te horen!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees alle reacties met veel plezier. Bedankt dat je een berichtje achter laat!